Home / Educaţia Distractivă e² / Implementarea metodei noastre de educaţie distractivă

Implementarea metodei noastre de educaţie distractivă

edutainment young engineersAvem succes când vine vorba de a stimula un copil să îi placă ştiinţele prin poveşti şi experimente. Fiecare lecţie Young Engineers începe cu o explicaţie teoretică şi un experiment despre un anumit termen ştiinţific (10-20 de minute).

Un exemplu pentru un experiment care demonstrează forţa centrifugă şi forţa centripetă este utilizarea discului de Frisbee cu un pahar de apă, cu care copiii par să realizeze imposibilul.

Urmăriţi experimentul Frisbee:

Copilul înţelege că apa nu s-a vărsat pentru că forţa centrifugă a împins apa spre fundul paharului. Apa nu a ieşit prin perete datorită forţei centripete.

După experiment, copiii continuă cu o etapă practică şi încep construirea unui model care demonstrează subiectul teoretic care tocmai a fost predat. Fiecare lecţie are un subiect ştiinţific şi un model care să îl demonstreze.

Aici este un exemplu de model de Carusel LEGO pe care copiii l-au construit în clasă după experimentul Frisbee, care demonstrează în plus principiile ştiinţifice.

Urmăriţi modelul caruselului în acţiune:

După ce copiii finalizează tema de lucru, ajung la etapa de Sofisticare şi Invenţii. În timpul acesteia, copilul trebuie sa aducă o soluţie sofisticată unei întrebări Young Engineers. De obicei, soluţiile ilustrează încă o dată principiul ştiinţific.

Lecţia se termină cu copiii dezasamblând modelul şi aranjând piesele înapoi în trusa de piese Young Engineers.

Urmăriţi un raport statistic despre Programele noastre de Educaţie Distractivă

Descoperiţi Programele de Dezvoltare Young Engineers

Continuaţi să citiţi – De ce Noi? Pentru că Funcţionează!