Home / Educaţia Distractivă e² / „Vreau să iau parte activ la procesul de învăţare!”

„Vreau să iau parte activ la procesul de învăţare!”

edutainment young engineersDatorită acestui fel de cercetare şi de progres în înţelegerea dezvoltării minţilor tinere, metoda „Nu întinde coarda” caută întotdeauna modalitatea prin care să-l determine pe copil să exclame: „Vreau să iau parte activ la procesul de învăţare!”

Noi credem că pentru a ajunge acolo, fiecare copil trebuie să treacă prin 4 etape:

1.      Legătura – „Îmi place!”

Copiii se conectează automat la jocuri. Fiecare copil se va preocupa bucuros de a învăţa un nou joc distractiv şi îi va plăcea dacă este suficient de interesant.

2.      Sentimentul – „Mă interesează!”

Simt nevoia de a actualiza şi îmbunătăţi abilităţile lor pentru un joc pentru care manifestă interes, deoarece ei aspiră la atingerea scopurilor jocului.

3.      Conştientizare – „Am nevoie de asta!”

Copiii înţeleg că pentru a face progrese într-un joc pe calculator, ei trebuie să înţeleagă regulile şi să persevereze. Cu Young Engineers copiii îşi dau seama că au nevoie de înţelegere în domeniul ingineriei pentru a-şi îmbunătăţi abilităţile şi a avea succes la joc.

4.      Putere – „Sunt bun la asta!”

Când copiilor le place ceva; sunt interesaţi de ceva; simt acel ceva şi înţeleg că au nevoie să se dezvolte şi să câştige, vor câştiga experienţă cu anumite abilităţi relevante şi vor fi cu adevărat buni.

Continuă să citeşti